فائزه هاشمی همان قره العین است.

با سلام و احترام و درود به روان پاک شهدا و امام الشهدا و عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق برای مخاطبان عزیز

"آپلوددیدار فائزه هاشمی

اخیراً در خبرهایی مستنداً بالاخره ذات ناپاک و منحرف فائزه هاشمی عیان شد و مکنونات  قلبی و ترشحات مغز بیمارش چنان مکشوف گشت که جز لطف خدا در برون افتادن آنچه در قلوب آنان پنهان بود و مصداق ( و مکرو ومکرالله  والله خیرالماکرین) گشت چیزی نیست. فائزه در قاموس طبیعت نظام اسلامی چیزی نیست که به حساب آید اما اتفاقاً همین تهی بودن از هرچه به آن دانش ، علم  و ایمان نام می نهد باعث سوء استفاده شدید دشمنان شده  و در نهایت هم به اینجا کشید که با بهائیان می نشیند و علناً ازآن دفاع می کند و دستور پدر را در عذر خواهی نمی پذیرد و احتمالاً در آینده ای نه چندان دور پیوندش را با دیگر عناصر هم بند خود در زندان مثل منافقین ،  کمونیست ها ، سلطنت طلبان  و غیره تقویت و عیان خواهد ساخت. اما اخیراً و در نقل قولی که توسط یک کارشناس مکتبی فرق و ادیان شنیدم ، برنامه ریزی شدن  ملاقات فائزه با بهائیان و انتشار خبر آن را به دلیل ظلمی دانست که نظام قضایی در هم بند کردن او با این افراد به وی کرده است و اعتقاد داشت که اگر وی با آنها هم بند نمی شد اینگونه عمل نمی کرد و ....!؟ و هم چنین در جهت تنویر افکار عموم و جوانان  مومن و حزب الهی بر آن شدم که برداشت خودم را از این موضوع نه چندان تعجب بر انگیز اما مهم و عبرت آموز بیان کنم. طبعاً مخاطبان محترم خود عاقل و مطلعند و در نهایت حرف مستدل  و منطقی را خواهند پذیرفت.

1. آنچنان که تحقیقات ما نشان می دهد بهائیان در آستانه دویستمین سالگرد   زنی بابی_بهائی( از اعضاء18 نفره حی بهائیت)  با اسم معروف قره العین (قزوینی) " که در فحشا و فساد  و بدعت و کفرو الحاد  وشرک نظیری در دوران معاصر ندارد". در طول تمام این سالها همهی سعی خود را در تطهیر این موجودیت نجس و پر از نفحات شیطانی بکاربرده اما موفق نشده اند، اقدامانی را انجام داده اند که برگزاری مراسم ومیز گرد و فعالیتهای رسانه ای در مراکز بهائیت و وابسته به آنها در سراسر دنیا از جمله آنهاست. در واقع بهائیت با بازآوری اعمال و عقائد خود بر آنست با پشتیبانی و هدایت سرویسهای اطلاعاتی منطقه ای و استکباری و صهیونستی با قره العین جدیدی پرده دری و اقدامات  وقیح و اثر گذار بزرگتری را در اباحه گری و ترویج فحشاء و فساد و بهره برداری از این عوامل استحاله شده ی در فساد و بخصوص فساد جنسی در ایجاد انشقاق و انسجام دینی مخصوصاً شیعه اثنی عشری  جعفری استفاده نموده و ضربه کاری خود را در راستای فعالیتهای جریان های عبری ، عربی، ماسونی و صهیونیستی بین المللی برنظام اسلامی و عظمت دین و پیشرفت روز افزون آن بزنند. قره العین زنی است که فرزند یک مرجع شناخته شده دین در قزوین و برادر زاده دو مرجع دینی مجتهد و نیزهمسر یک عالم دینی که امام جمعه قزوین در دوران قاجار بوده می باشد که به دلیل ذات مفسدش علی رغم آشنایی اولیه با مبانی دین  فقه جعفریه اثنی عشری و با اینکه به شدت از طرف پدر و عموی مجتهدش مورد تنبیه و ارشاد و هدایت قرار گرفت اما خیلی سریع جذب جریان بابیه ومیرزای ملعون رشتی و سپس باعزیمت به عتبات مبلغ و فعال بهائیت و حسینعلی ملعون نوری شد و اساس اقداماتش را از ابتدا با انکار مسلمات دین از قبیل نسخ هرگونه اعتقادات دینی، ترویج روابط جنسی آزاد پایه گذارد تا اینکه فتوا داد هر زن میتواند حداقل با 9 مرد همزمان ازدواج کند!!!؟؟ و نیز با تقبیح و ممنوعیت هرگونه عمل دینی و اخلاقی کار خود را آغاز و سپس با کشف حجاب و کشف لباس و حرکت در بلاد مختلف و روابط جنسی آزاد ( با عرض پوزش حتی حضور مداوم در حمام عمومی مردانه و لاابالی گری در سطح غیرقابل بیان و طرح در این مقاله ) چنان عمل کرد که انگار شیطان شخصاً در او حلول کرده و هدایتش را بر عهده گرفته است . این  خبیثه ی ملعونه  بالاخره پس از کثافات و خیانات  بسیار ( حتی کشتن عموی مجتهد خود) دستگیر و اعدام شد. اثری که او در ترویج اباحه گری گذاشت لااقل در چارچوب سطح گسترده ی بی پروایی  در روابط جنسی بخصوصی از آن جهت که از خاندان علم و دین هم بود خیلی غصه آور و عبرت آموز است.


 2. فائزه هاشمی هم فرزند یکی از علمای دین است. عالمی که با امام و رهبری نزدیک بوده و هست و در مبارزات ملی و مذهبی و دینی علیه طاغوت رنجهای بسیاری کشیده و سپس در قوام  و استمرار انقلاب اسلامی آثار عمیق و ماندگاری از خود بجا گذاشته است . آقای هاشمی را باید با همه رنجها و زحماتش دید و در کنار اشتباهاتش ارزیابی نمود . اما در این مقاله ومجال دنبال نقد آقای هاشمی نیستم. دنبال باز کردن خیانت دشمنان دین و آئین و مخصوصاً بهائیان ملحد و مشرک و نجس هستم. آنها از سالها قبل روی فائزه کار کردند. زنی که روزنامه زن را تاسیس و جریان نئوفمنیسم را ترویج و اباحه گری را با توجه به مختصات دین در زمان و شرایط  نه به یکباره با کشف حجاب بلکه با ترویج دوچرخه سواری زنان در معابر و اماکن عمومی و شلوغ و برگزاری ورزشهای بانوان کشورهای اسلامی و جذب فمنیست های رخ پنهان کرده در غبار حیاء و حجاب که بعدها طشت رسوائی ایشان زمین افتاد و صدایی بلند و پرطنین از خود برجا گذاشت ( مسیح علی نژاد، فریبا داودی مهاجر، فرناز قاضی زاده ، مهرانگیز کار، فاطمه حقیقت جو ، شادی صدر و...) و در امتداد آن خود زیر چادر با شکلی دائماً بی پرده  شلوارلی و پیراهن کوتاه پوشیده و در مناظر و همایش ها و جلسات و امثالهم به اینگونه ظاهر شد تا آغازی هماهنگ شده و مناسب داشته باشد. عنصر مطلوبی  که با حمله علنی و بی پروا به ارزشها و اعتقادات عامه ی مسلمانان و شیعیان جهان بخصوص با توهین علنی و چنگ و دندان نشان دادن مذبوحانه علیه شخص مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ادام الله ظله علی رئوس المسلمین در فتنه پیچیده 88 در کنار برادر و مادر خود و اراذل و اوباشی که سازماندهی کردند و به جان مردم و مخصوصاً متدینین و مومنان انداختند و تشکیل اتاق فکر و سازماندهی فعال و استودیوی برخط مرتبط با صدای آمریکا  و BBC ودیگر رسانه های صهیونی، ماسونی ، بهائی کینه توزی وقبح شکنی را به اوج رساند ( البته دخالت و حضور و جدیت و دست داشتن این پلیده روزه گار در فتنه سال 78 نیز خود مقالی جداگانه می طلبد و در امتداد همین رفتارها قابل ارزیابی است) فائزه مرتباً در رفت و آمد به اروپا و آمریکا و برخی کشورهای عربی بود. فائزه ای که خود و خواهرش، دو برادر را که به شهادت اسناد تاریخ انقلاب فرزندان آیت الله لاهوتی مرحوم بودند و برادرشان نیز در زندان انقلاب به دلیل جنایاتش اعدام شد به همسری برگزیدند و این نیز دلیلی دیگر بر انحراف طولانی مدت آنهاست. او در نهایت بخاطر اندکی از جنایت و گناهان وضدیتش با نظام ( که با مماشات بسیاری همراه بود)  چندماهی به زندان رفت و در آنجا نیز حلقه فکری و سازماندهی رفتاریش  تکامل یافت و به نضج و قوام لازم رسید.

3. بنا براین اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم بهائیت که همان مسیحیت تبشیری، همان فراماسونها، همان التقاط ، همان فمنیسم، همان وهابیت ، همان صهیونیسم افراطی است و با آنها هم پوشانی جدی  دارد مهره ی بزرگ خود را جوری شکار کرد که در دویست سال بعد از اعدام زنی هرزه و ملحد و مشرک با جذب فائزه دقیقاً به همان شکل انگاره سازی کند و کاری جدید را با روش قدیمی اما به روز شده سامان دهد. فائزه هم مثل قره العین ملعون:

الف) روحانی زاده ومجتهد زاده و آگاهی نسبی به مبانی دینی و کلامی دارد

ب) آغاز گراباحه گریست

ج) تمام عناصر همراه و همگام اصلی او در روزنامه زن اکنون جزء مدافعین بهائیت ، کشف حجاب کنندگان بی پروا و ضدانقلاب فراری و خارج نشین اند. فریبا داودی که چادری بود رو به سوی دوربین زنده صدای آمریکا کشف حجاب کرد. مهرانگیزکار ضدانقلاب ملعون فمنیست مدام در جلسات بهائیان به نفع آنان و علیه نظام سخنرانی و جلسه دارد.   شادی صدر که در دفاع از بهائیان و تقویت جریان نئوفمنیسیم ید طولائی دارد در آخرین اقدام وقیح که نشان دهنده ی ذات پلید و عقده های روانی سرکوب شده آنهاست با جام شراب به دست و نیمه عریان روی پرچم مقدس اباعبدالله الحسین(ع) نشست و قباحت را به اوج رساند. مسیح علی نژاد که در جاسوسی وضدیتش با نظام، تقویت جریان نئوفمنیسم و تشکیل کمپین پر ازمفسده آزادی های یواشکی را تبلیغ می کند نیز از آن دسته است. همچنین عنصر نفوذی مثل فاطمه حقیقت جو.

شادی صدر در حال توهین به مقدسات

 اسامی دیگری از طیف وابستگان و همپیالگی های فائزه هاشمی وجود دارد که پیوندش با ضدانقلاب و عناصر ملحد و مشرک و... را بیشتر نشان می دهد که فعلا مجالی برای بیان آن نیست.

د) فائزه هم مثل قره العین در ترویج اباحه گری، بدعت گذاری در دین، توهین به مقدسات ، قبح زدایی از محرمات مسلم و مقابله علنی با اسلام و نظام جسور، بی پروا ، ثابت قدم و غیرقابل بازگشت بوده و بر آن اصرار دارد و با تقاضای پدرش مبنی بر جبران رفتارش  با بهائیان مخالفت کرد و همچنان نیز در حال فعالیت هایی است که قطعاً به رسوایی او و حامیانش منجرخواهد شد.

ح) همنشینان بهائی و منافق و سلطنت طلب فائزه درست مثل فساد علنی وخبیثانه قره العین در ایام عزاداری امام حسین(ع) در کربلای معلی در آن زمان ، در سال 88 و فتنه انگیزی این دوران نیزبا رقص و پایکوبی در عاشورا و با توهین به مقدسات و ضرب و شتم و حمله به عزاداران امام حسین(ع) ومظاهر عزای ایشان از جمله تکایای حسینی و ایستگاهای صلواتی و سوزاندن و تخریبشان با حضور و حمایت علنی فائزه بازهم رفتار مشابهی را بروز دادند.

4. اکنون میتوان راحت تر فهمید چرا بهائیان در دور جدیدگسترش فعالیتهایشان و در حالی که ایران اسلامی درراس محور مقاومت عمده نقشه های استکبار را نقش بر آب کرده و هر روز در قلوب بیشتری جای می گیرد و جریان ولایت علوی به قصد نشر اسلام انقلابی ناب محمدی (ص ) و اسلام امام راحل و تحویل پرچم آن به وجود مقدس امام موعود موجود حضرت مهدی فاطمه (عج) به شکل معجزه آسایی با قوت تحلیل و زیربنائی مستدل و متقن و عامه پسند  و با ظلم ستیزی و دین گرائی و اخلاق مندی و سیادت به جایگاه اصلی و نقطه اوجش نزدیک می شود، سراغ قرینه سازی از عنصری (قره العین)  رفته اند که در زمان خود با جذب جوانان عموماً عزب، و مجرد و فقیر یا عناصری که  شبهاتی دارند به بدترین و قبیح ترین و ساختار شکنانه ترین گونه فساد جنسی و اعتقاد دینی(نسخ همه ی اعتقادات و قیودات) چنان عمل کرد که نظیری بر آن متصور نیست و برای آنها چه کسی بهتر از فائزه هاشمی و یاران و عناصر عقده ای و ملحدش و به نظر می رسد این نقطه مورد غفلت کارشناسان و مسئولان امر قرار گرفته باشد.

5. بنده اعتقاد و یقین  دارم که سرمایه گذاری دشمنان روی فائزه محصول این چندسال اخیر نیست و تقاضا دارم روی سرمایه گذاری مذکور در سالهای طولانی و ارتباط گسترده لااقل 30 ساله اخیرفائزه با بدترین دشمنان دین و آئین و سرپل های وی  وعناصر داخل در آن تحقیق جامع تری صورت گیرد قبل از آنکه ضربه ای بیشترو موثرتر بزند .(هرچند که بسیار حقیر و کوچکند) و نکته ی بعدی اینکه فائزه در نقطه ای بالاتر از فمنیسم که مروج برابری زن و مرد است ایستاده و آن نئوفمنیسم یعنی برتری مفسدانه زن بر مردان است. قره العین نیز فتوا داد که زنان میتوانند همزمان چند شریک جنسی داشته باشند و فائزه هم اکنون با مروجان همین اندیشه ها به تعداد و دفعات متعدد دوباره هم پیاله شده و نشست و برخاست دارد. آیا این جرم مشهود نیست؟ از دیگر دلایل اقدامات فائزه و هدایت کنندگان وی برای رادیکالیزه کردن فضاعلیه خود (با توجه محکومیت و زندانی شدن مهدی هاشمی برادرش) با اقدامات ساختارشکن قبیح به مسلخ کشاندن پدرش از طریق تحریک احساسات وی و مدافعین و دوستداران آقای هاشمی در راستای مقابله با نظام ورهبریست که تا کنون با درایت رهبری و سعه صدر ایشان و نیز آگاهی مردمی به نتیجه نرسیده است. امید زیادی دارم خداوند عالم بر توفیقات جناب آقای هاشمی بیفزاید و ایشان هرچه سریعتر با برائت جدی از اعمال مفسدانه و ملحدانه فائزه، خودش را در دنیا و آخرت عاقبت به خیر کرده و پیوندش را با امام و نظام و رهبری و مردم در این دنیا و با خدا و رسول خدا (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در دو دنیا بخصوص در سرای باقی که بسیار به آن نزدیک شده ایم تحکیم نماید.

 

 

 

                                                                                                                            والعاقبه للمتقین