• وبلاگ : منتظران شهادت
  • يادداشت : حاکميت تفکر غربي بر صدا و سيما
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی
     
    انصار آپ ا آپلود سنتر دائمي و رايگان عکس و فايل

    5 مگابايت براي مهمانان ، 10 مگابايت براي اعضا

    با پشتيباني از بيش از 25 پسوند در زمينه هاي مختلف

    www.ansarup.ir

    التماس دعا ...
    اين همه فيلم تکراري که نشون مي دن تورو خدا بگين سنباد و عمو سيبيلو رو هم بپخشند.
    + خاله شادونه 
    تو اين عصري که مواد مخدري مثل هروئيين شده آب نبات و تو هر بقالي پيدا مي شه واقعا وظيفه ي صدا و سيما خيلي سنگينه.
    + بهروز 
    نمي دونم. واقعا شايد هرکسي جاي آقاي ضرغامي بود اينطوري مي شد.معذوريت ها و ... . اما بايد عرض کنم کاملا فرمايشات آقاي رجبي در اين وبسايت حق و حقيقته.
    + علي قلي 
    بابا اين حيوونکي ها پول ندارن.تلويزيون ايران هم که مثل ترکيه نيست بتونه تخت و روتختي و زير تختي و پاتختي تبليغ کنه. اين بيچاره ها مجبورن معجون و پفک و چيپس و آب ميوه ي من استار و سن استار و او استار رو تبليغ کنن.
    + تاواريش 
    سلام.
    صدا و سيما دلشو نوش کرده به جام جهاني. به اين فکر که حالا امسال سر مردم با جام جهاني برزيل گرمه. واسه بقيه اش هم خدا کريمه . يک کرباسچي لينچاني جومونگي چيزي پيدا مي کنيم. تازه خدا ستايش و واسه ضرماغي حفظ کنه. هنوز تا ستايش 3 و 4 و 5 جا داره.
    + ... 
    سلام. واقعا دلم براي کودکان و نوجوانان و خلاصه محصلين مملکتم مي سوزه. واسه اينکه صدا و سيما اومد مثلا يک کانال مخصوص بچه ها اختصاص داد و گفت پويا نمايي اما تنها چيزي که نشون نمي ده کارتونه. هر وقت مي زنيم پويا داره لالايي مي خونه.
    انگار صدا و سيما مي خواهد کلا بچه ها بخوابند....!!!!!!!
    + ريحاني 
    سلام.
    حقيقتا تلويزيون اين روزها واقعا شورش رو درآورده و حتي و حتي و حتي يک برنامه نداره که لااقل دلمونو به اون خوش کنيم و بگيم که تلويزيون برنامه داره.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 93 خرداد 15 نوشته شما با عنوان نقدي بر صدا و سيما برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن آسمان بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.